hocam neden 1 yılda 20 k abone

siz başlayın zaten güzel birşey çıkarsa abone olur insanlar doğal olmak en güzel seodur.
1 Yılda 20.000 çünkü hedef koymadan bir işe başlamak istemiyorum

Düşünüyorum da illa bir seo kriteri vardır? Güzel olacağını düşünüyorum açıkcası