Merhaba ,
lletech sormuş fakat bizde sormak durumundayız.Kaynak neresi olacak ? Kendiniz manuel mi ekleyeceksiniz , yoksa başka yerden çekecek mi? Bunun dışında ek özellik istiyor musunuz?