Sahibindenle ugrasmak istemiyorum hocam sanirim taahhutsuzde oluyormus fiyat farkiyla. Vinn almak icin bugun bayiye gidecegim kendime en ucuz turkcell faturali hat actiracagim ve oyle vinn almayi dusunuyorum baska alternatifim yok cunku. Aylik 50 GB taahhutsuz 150 tl aylik. Fiyat bayagi pahali ama yapacak bir sey yok mecburi. Baska bir fikriniz var mi?