Arkadaşlar bu şekilde erişim engelinden kurtulacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz derim. Erişim engelinin tek yolu kimse kimsenin kuyusunu kazmadan olur ancak.Bunların hiç birisi kesinlikle çözüm değil.Tek çare herkes ekmeğine bakacak kimseyi şikayet etmeyecek.Bu işin sonu bucağı yok.