Son üç gündür %40 civarında bir düşüş var bende.
Ay sonu olduğundandır diye ümit ediyorum bir an önce iyileşmesini bekliyorum.
Zaten önümüz yılbaşı iyice düşecek oranlar şurada iki ay kazanmamız lazım