Arkadaşlar bir domainime botnet saldırısı altındayımyaklaşık 5 günüdür ilk defa böye birşey başıma geliyor reseller sağlayıcım siteyi sileceğini söylüyor aşırı saldırı altındaymış hiç bir ölemi yokmu veya bu bitezmi dediğimse ise bitmez bir şekilde gene saldırı oluyor diyor.
Saldırının ziyaretçi trafiğide şu şekilde hangi yolu izlemem lazım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok minettar olurum.