Hocam bakın var olan bi şirket ile bu işleri yapmanız mümkün.
1. Satış yaptığınız zaman para şirketin hesabına gelecek ve faturayı şirket kesecek.
2. Yapılan karı bölüşmek tamamen oturup kendi aranızda hesap yaparak çıkaracağınız sonuç.
3. Bu şekilde satış yapmanın hiç bir mahsuru yok. Çünkü sonuçta herşey yasal. Vatandaş hizmet aliyor. Ödemesini yapıyor. Firma faturasını kesiyor. Bu gayet doğal bi ticaret.
Kerem arkadaşımız bu işi özetlemiş zaten.
Kolay gelsin iyi çalışmalar.