Virusman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmanız gereken şey basit usulde işletme kurmak, öyle çat diye ltd filan kurmaya illgal olarak başkasından fatura kestirmeye ne gerek var?

Gir basit usulden 3 yıl vergi yok nasılsa, bi bağkur var.
Bi oda masrafın olcak yıldan yıla, muhasebede yılda bi kere sen faturanı kesmeye bakıyorsun.

Artık firmanın ünvanı ve oluşturacağın marka sana kalmış, bir işletmenin birden fazla markası olabilir.
Hocam hallettik o işleri teşekkür ederiz bilgilendirdiğiniz için. Tek firma altında toplanıp alanında iyilerle birleşmek daha mantıklı geldi bize. Mevcut müşteriler tek çatı altında toplanarak hizmet verilecek