Mevcut bir sektör üzerinden tık başı 30-50 lira en kötü dönemlerde 20 lira alıyorum.

Aynı sitede farklı bir hesap denediğimde tık başı 2-3 liraya kadar düşüyor.
Bir çok şey denedim lakin bu sorunu çözüme kavuşturamaıdğım gibi anlamda veremedim.

Bilgisi olan yada öneride bulunan arkadaşlardan fikir almak isterim.