Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi siteden satış yapıldığı değil önemli olan. Yapılan satış için faturanın kesilip kesilmediği. Burada paranın hangi hesaba yatırıldığı da önemli. Faturayı kesen A firması, para B isimli şahsın hesabına yatıyorsa bu da olmaz. Para faturayı kesen firmanın hesabına yatmalı veya A firmasının pos'undan çekilmeli veya A firmasına nakit ödenmeli. A firması da size aylık olarak (resmi veya gayrı resmi olarak) maaş ödemesi yapar. Tahsil ettiği ödemelerin (ve kestiği faturaların) KDV'sini, oradan oluşacak gelir vergisini ve resmi olarak maaş ödeyecekse sizin için oluşacak stopaj kesintisini devlete öder. Yani sizin tabirinizle devlete yamuk yapılmamış olur.
Aramızda yaptığımız görüşmelerde bir neticeye vardık. Bu iş herkesinde ortak kararı olarak 2 şekilde yapılabilir.

1- Şahış şirketi kurarak kendimiz sektöre atılmamız.
2- Var olan resmi şirkete bazı eklemeler yaparak tek çatı altıda birleşmek.

Biz 2. olan şeçeneği şecerek Web Tasarımı ve Program yapan firma ile birleşerek yaptığı işlere ek olarak TS3, Web Hosting, Oyun Sunucusu ve VDS alanlarında hizmet vermeye karar verdik. Yani kısacası Ana firmada çalışan olarak bu işleri yürütme kararına varmış olduk. Bu sayede işlerimiz hem yasal hemde var olan firmaya teknik destek konusunda yardım etmiş olacağız. Konumuza dahil olup beni bu konularda bilgilendiren herkese teşekkür ederim. Rabbim herkese hayırlı kazançlar nasip eylesin. Pazartesiden itibaren resmi olarak şirket bilgileri güncellenerek resmi satışlarımıza başlayacağız