peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle cevaplarını için teşekkür ederim. Söylediklerinize kesinlikle katılıyorum o zaman ikinci site değil direk asıl site üzerinden satış yapılacak Bende yaptığım satışlardan % kar alırım o zaman sanırım O şekilde de sorun olmaz sanırım ? Devletimize yamuk yapmak istemem sonuçta
Hangi siteden satış yapıldığı değil önemli olan. Yapılan satış için faturanın kesilip kesilmediği. Burada paranın hangi hesaba yatırıldığı da önemli. Faturayı kesen A firması, para B isimli şahsın hesabına yatıyorsa bu da olmaz. Para faturayı kesen firmanın hesabına yatmalı veya A firmasının pos'undan çekilmeli veya A firmasına nakit ödenmeli. A firması da size aylık olarak (resmi veya gayrı resmi olarak) maaş ödemesi yapar. Tahsil ettiği ödemelerin (ve kestiği faturaların) KDV'sini, oradan oluşacak gelir vergisini ve resmi olarak maaş ödeyecekse sizin için oluşacak stopaj kesintisini devlete öder. Yani sizin tabirinizle devlete yamuk yapılmamış olur.