herkes bu şekilde düşünüp işe başlayacak olsa devlete vergisini kim ödeyecek bu devlet nasıl ayakta duracak üstad

sadece fatura ile bitmiyor stopajı var gelir vergisi var bağkuru var siz eğerki x firma üzerinden fatura işlemi yapayım nasıl olsa aynı sonuca varıyor diye yola başlarsanız bunun adı vergi kaçakcılığından başka birşey olmaz ki sizin fatura kestirmeniz hiçbir anlam ifade etmez sonuçta yasal olmayan birşeyi yapıyorsunuz bağkurunu vermiyorsun gelir vergisini vermiyorsun stopajını vermiyorsun muhasebe ücretini vermiyorsun bu şekilde işe başlayıp şikayet eden kişi bunları detaylandırıp kanıtlarsa maliyeye karşı çok büyük cezalar almanız mümkün
Öncelikle cevaplarını için teşekkür ederim. Söylediklerinize kesinlikle katılıyorum

o zaman ikinci site değil direk asıl site üzerinden satış yapılacak

Bende yaptığım satışlardan % kar alırım o zaman sanırım

O şekilde de sorun olmaz sanırım ? Devletimize yamuk yapmak istemem sonuçta