peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef bu şekilde satış yapanlar hala var hocam Şöyle bir şey de var ama, sonuçta fatura kesilip müşteriye gönderiliyorsa ortada bir suç teşkil edecek bir durum olacağını sanmıyorum. Eğer suç ise lütfen gerekli kanun veya benzer şekilde örnekler ile bilgilendirirseniz sevinirim. Cevaplarınız için de teşekkür ederim
herkes bu şekilde düşünüp işe başlayacak olsa devlete vergisini kim ödeyecek bu devlet nasıl ayakta duracak üstad sadece fatura ile bitmiyor stopajı var gelir vergisi var bağkuru var siz eğerki x firma üzerinden fatura işlemi yapayım nasıl olsa aynı sonuca varıyor diye yola başlarsanız bunun adı vergi kaçakcılığından başka birşey olmaz ki sizin fatura kestirmeniz hiçbir anlam ifade etmez sonuçta yasal olmayan birşeyi yapıyorsunuz bağkurunu vermiyorsun gelir vergisini vermiyorsun stopajını vermiyorsun muhasebe ücretini vermiyorsun bu şekilde işe başlayıp şikayet eden kişi bunları detaylandırıp kanıtlarsa maliyeye karşı çok büyük cezalar almanız mümkün