PROOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi mükellefi olmayan bir kişi, ödemeyi kendi banka hesabı üzerinden kabul ederse ve "sadece fatura için" bir X firmasını kullanılıp, müşteriye X firmasına ait fatura iletilirse bunun adı naylon fatura olur ve ciddi bir suç işlenmiş olunur. Böyle bir konuya dahil olmayın.
Malesef bu şekilde satış yapanlar hala var hocam Şöyle bir şey de var ama, sonuçta fatura kesilip müşteriye gönderiliyorsa ortada bir suç teşkil edecek bir durum olacağını sanmıyorum. Eğer suç ise lütfen gerekli kanun veya benzer şekilde örnekler ile bilgilendirirseniz sevinirim. Cevaplarınız için de teşekkür ederim