peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim söylemek istediğim aslında şudur, r10 da bazı vds satan arkadaşlar var. Bir firma ile anlaşıp onun üzerinden satışlar yapıyorlar. Faturaları anlaştığı firmalar üzerinden kesiyorlar. Benim istediğim de aynı şeydir. Kazandığım paranın vergisini vermek istiyorum. Öğrenci olduğum için şahış şirketi kurmaya kalksam işin içinden çıkamam. O yüzden Web Tasarımı yapan tanıdığım firma üzerinden iş yapmak istiyorum. Bu şekilde devletime kazanmış olduğum paranın vergisini vermiş olurum diye düşünmekteyim. Öyle fazla geniş kitleye sahip değilim. Arkadaş çevreme ve web tasarımı yapılan firmalara hizmet vermek istiyorum. Kısaca budur benim istediğim
Vergi mükellefi olmayan bir kişi, ödemeyi kendi banka hesabı üzerinden kabul ederse ve "sadece fatura için" bir X firmasını kullanılıp, müşteriye X firmasına ait fatura iletilirse bunun adı naylon fatura olur ve ciddi bir suç işlenmiş olunur. Böyle bir konuya dahil olmayın.