Hocam takip ettiğim kadarıyla aylardır yapıyor firma bu kampanyayı. Hemen hemen hergün bakıyorum açılmış mı diye. Onun dışında nadir de olsa maille bildiriyorlar açıldığını.
2 alan adı kaydettim, teşekkürler
Sepete attıktan sonra sepete tıklayamıyorum. Sizde de böyle bir sorun var mı?