SpeedNetTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de en gereksiz evrak işlemlerinden birisidir. Ne denetçisi vardır, nede bu sistemin neden verildiğini ve ne işe yaradığını kendi iç personelinin bile bilmediği bir sistem.

Soran olursa var demek için almak istiyorsanız ve uğraşmak istiyorsanız alın, onun haricinde size zerre artısı yoktur.
Hocam benim söylemek istediğim aslında şudur, r10 da bazı vds satan arkadaşlar var. Bir firma ile anlaşıp onun üzerinden satışlar yapıyorlar. Faturaları anlaştığı firmalar üzerinden kesiyorlar. Benim istediğim de aynı şeydir. Kazandığım paranın vergisini vermek istiyorum. Öğrenci olduğum için şahış şirketi kurmaya kalksam işin içinden çıkamam. O yüzden Web Tasarımı yapan tanıdığım firma üzerinden iş yapmak istiyorum. Bu şekilde devletime kazanmış olduğum paranın vergisini vermiş olurum diye düşünmekteyim. Öyle fazla geniş kitleye sahip değilim. Arkadaş çevreme ve web tasarımı yapılan firmalara hizmet vermek istiyorum. Kısaca budur benim istediğim