Türkiye'de en gereksiz evrak işlemlerinden birisidir. Ne denetçisi vardır, nede bu sistemin neden verildiğini ve ne işe yaradığını kendi iç personelinin bile bilmediği bir sistem.

Soran olursa var demek için almak istiyorsanız ve uğraşmak istiyorsanız alın, onun haricinde size zerre artısı yoktur.