[QUOTE=Kerem;1072004165]Firmanın alt firması olamaz. İkinci siteden yapılan satışlara da aynı firma fatura keser, parayı o firma tahsil eder.

Kerem Beyin dediklerine katılıyorum fakat yukarıda keserek alıntı yaptığım yerde ki yazısında herhalde bilgisi eksik olduğu için bu şekilde cevap yazdı.

Kerem Bey Türkiye Grundfos Markası Resmi olarak elini Türkiye bölge içi işlerden çektiğini belirtmişti.Fakat 1000lerce Bayisi bulunmakta ve halen Türkiyede iş yapmakta bu firma.Parayıda alt bayi hesaplarından tahsil ediyor.Direk kendi resmi hesaplarına değil.

Faturayı da alt bayisi kesmekte.Resmi firmayada masrafları düşerek anlaştığı hisseyi ay sonu tahsis ederek gönderiyor.