Merhabalar,
Vergi Levhası ve YS Belgesi hakkında bilgi edinmek isitiyorum. Şirket olmadan vergi levhası alıp, satış yapacağım ürünler için devlete vergi ödemek istiyorum. Bu mümkün müdür ? Ayrıca YS belgesini herkes alabiliyor diye biliyorum fakat "TİB" kapatıldığı için artık YS belgesinin de geçerliliği kalktı diye duydum. Şirket kurup aylık masrafların çok olacağını bildiğim için web tasarım yapan bir firmanın web hosting ve vds satışlarını ben yapmak isitoyrum. Web tasarım yapan şirket resmi ve vergisini veren bir firma. Bu konu hakkında ki düşünceleriniz ve önerilerinizi bekliyorum. Tecrübeleriniz ile beni aydınlatmanızı ve yol göstermenizi siz değerli forum sakinlerinden rica ediyorum. Satış yapan bütün firmalara hayırlı kazançlar dilerim.