Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu dedigimin arkasindayim. OVH de yazan fiyatin altinda sunucu alamazsiniz. Alirim diyen, LEGAL, resmi bir yol ile bunu basaranada yontemi anlatmasi karsiliginda da hemen 100TL oneriyorum.
Hocam neden bu kadar sinirlisiniz. OVH birden fazla sunucu alınca artık size daha ucuz vermeye ve hediyeler vermekte. Bu yüzden oranın bayisi olan kişi her sunucunu kat kat daha ucuz alabilir. Bizde o şekil daha ucuz alıyoruz.