harikagenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil den girdiğim zaman gördüğüm 300x250 reklamı anasayfada sabitlemissiniz buda kural ihlali. 2.ihlal ise mobilde ekranın üstüne 300x250 reklam yerleştirmek yasak bunun yerine 300x100 boyutunu kullanın


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bende geçen ay aynı maili almıştım ve korkudan üst reklamı kaldırdım mobil temanın üst kısmına 300x100 reklam koyabiliyormuyuz üstad.