Merhaba değerli r10 takipçileri.

Firma adını vermek istemiyorum. Sadece siz değerli kullacıların fikrini almak istiyorum.

Ben X firmadan windows vps hizmeti aldım. Sunucuyu yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum bir problem yok. Yaklaşık 3-4 gündür sunucuda devamlı hat kesintisi olmakta. Ve firmaya bu konu hakkında ticket ile ulaşıyorum. Bana veri merkezinden kaynaklandığını çözülmeye çalışıldığını beyan etmektedirler. Bende windows sunucumun başka bir makinaya taşınmasını talep ettim. Gel gelelim taşıma işlemi yapamadıklarını dile getirdiler. Sizce taşıma işlemini talep etmek doğal hakkım değilmidir?