Merhaba arkadaşlar;
Hayırlı geceler.Adsense başvurusu yaptım.Önce onaylandı.Sonra yetersiz içerikden dolayı tekrar başvurun dedi.Tekrar başvurdum.Daha sonra şöyle bir mail geldi;
Ama reklamlar sitede görünmüyor sizce neden olabilir?
Vakit ayırıp cevap veren herkese şimdiden çok teşekkür ederim