McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firewall alacaksın dostum netinternet ile görüş yardımcı olurlar. Bu arada siteni çok sağlam temellere oturtmamışsın demekki bir botnette gitmiş. İçeriğine biraz daha ağırlık ver derim.
Daha 1 haftalık site hocam zaten 1 haftalık sitenin oturduğu nerde görülmüş Yolun başında çözmeye çalışıyoruz işte sorunları. Bi görüşeyim netinternet ile