Mantığı bankadan gönderilen epostaların parse edilmesi üzerine mi? Yoksa banka web servislerini mi? Kullanıyor öğrenebilir miyim. Eğer mail bildirimleriyse bildiğiniz gibi bu mailler herzaman düzenli şekilde gelmiyor yada çok geç gelebiliyor bu sorunu nasıl çözüyorsunuz?