Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizce bildiğine eminmisin ?

Aslında tasarım berbat ama sistem çok güzel işliyor, eğer hala yapamadıysan pm at halledelim.
hocam Los Angelesda yasiyorum bilmeme gibi bir sansim yok. Isin girgirindayim Sadece site karisik