Tiawy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admob yada adsense'e girip baktın mı? Orada sorun yok ise eski SDK'yı kullanıyor olabilirsin, geçenlerde mail gelmişti bu konu ile alakalı.
Evet arkadaşa da katılıyorum