Ben aldım 12 TL TTNET ne ara 13 oldu. Geçen hafta aldım daha. Bir ara 2 liraya satıyorlardı. Bazı durumlarda mecburiyet çıkınca çakallar zam yapmış fena. Kamera içince gerek yok, onun programı yok mu? Ör: xmeye kullanıyorum sisteme sabit ipsiz bağlanabiliyorsun. DynamicDns gibi aynı.(no-ip.com)