366. Dönem de de biz gidiyoruz. Şimdi bu Nasıl oluyor önce uzun sonra kısalar mı açıklanıyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:09:04 -->-> Daha önceki mesaj 12:08:02 --

Yani ben şubatta değil de martta mı gideceğim askere [emoji23] kafamda deli sorular beni Bi Aydınlatın


Sent from my iPhone using Tapatalk