eyupakky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RecyclerView kullan daha hızlı çalışıyor

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Viewholder kullandım , daha sonra kullandığım resimlerin boyutunu ve çözünürlüğünü düşürünce çok hızlandı. Öneri içinde teşekkürler inceleyeceğim.