Bi saattir nasil yapacagimi bulmaya calisiyorum. Beynim yanmis durumda + ingilizce bilmeme ragmen boyle oluyor. Nasil karmasik bir sitedir o ya
İngilizce bildiğine eminmisin ?
Aslında tasarım berbat ama sistem çok güzel işliyor, eğer hala yapamadıysan pm at halledelim.