Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı sitelerim için linksmanagement.com kullanıyorum, 4 ay oldu ceza vs yemedik hayırlısı
Bi saattir nasil yapacagimi bulmaya calisiyorum. Beynim yanmis durumda + ingilizce bilmeme ragmen boyle oluyor. Nasil karmasik bir sitedir o ya