eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site henüz çok yeni olduğu için normal bir pakette duruyor.

büyümeye başlayıp kaynaklar yetersiz kalırsa sunucuya taşırım.
Dost script adı nedir baya aradım bulamadım nette.