Twiti normal sekilde profile gelerek sikayet ettirebilir. Ederkende hakaret ettigi twitleri twittera rapor edebilir. 2 gun once bana kufur eden birinin hesabini rapor ettigimde kapanmisti.
Hic bir sekilde kapanmaz ise spam uygulamamda 7 kisi var( keske daha fazla olsaydi yardimci olurdum) oradan hesap adini verin sikayet edelim. Herkes 1 sikayet etse damlaya damlaya göl olur.