Parayi aldi isi teslim etmiyor. Pazar gunu teslim edicem dedigi isi hala alamadik. Bize demo olarak gosterdigi seyde bi ayri komedi. Hakkinda sikayet konusu acilmistir alisveris yapmadan once incelemenizi oneririm

https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1071987293