Arkadaslar bugün saat 7 de enpara hesabımdan 269,25 TL İşlem yapılmış . Haberim olmadan yapılan kısım Microsoft dublin store olarak gözüküyor . 3D Secure falan olmadan . Bankayı aradım harcama itirazı oluşturacağız . Microsoftu yarın arayıp işlemi ben yapmadım diyeceğim ancak faydası olur mu ? Harcama itirazı ile paramı alabilirmiyim geri ? Microsoft gibi büyük bir firmanın sıkıntı çıkarayacağını umut ediyorum ..