Evet arkadaşlar, bildiğiniz gibi? adsense arayüzü değişti. Yeni arayüzü şahsen beğendim fakat ana sayfaya tbm raporlarını koyamadım. Bilen paylaşırsa sevinirim. Tek tek performans ayarlarına girip de bakılacak bir çok birime anasayfadan direkt ulaşmak oldukça pratik. Aynı zamanda tasarımı da sevdim..