telegram ın ucretlı versıyonu vs varsa bu dedıklerımız olabılır belkı telegram konusunda yardıcı olabılecek varmı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:45:12 -->-> Daha önceki mesaj 16:41:21 --

ayrıca herkesın telegram ı tercıh etmesı zor gıbı gozukmekte