Yahu bende bu olayı anlamadım.
Dışarıda açlıktan ağzı kokan adamlara 4K limitli kart veriyorlar inanamıyorum.
Adamlar diyor ki arıyorlar, kardeşim " İSTEMİYORUM " Diyorum yine de zorluyorlar falan diyor. Aga, anlamadım ben bu işten bir şey.
Kalktım hesaplarıma, 1-3 ay içerisinde 12-15K arası harcama yaptım ki, özellikle görsünler yine de her başvuruda red yedim.