Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taner arkadaşımızdan bir tasarım işi aldık memnun kaldık 2.cide yapılıyor. şahsen memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Değerli yorumunuz için teşekkürler. iş tarafımdan alınmıştır en kısa sürede teslim edilecektir..