sakarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba..

Güzel bir servise benziyor ama ben olsam ingilizce yapardım. TR'de kısır kalabilir..

1. Üye olmadan ve Giriş Yapmadan bir servis almak istedim bana uyarı çıkardı -ki o da sağda üstte çıktı.

Bunun yerine direk üye olma sayfasına giderse güzel olur.

2. Menüden kategorilere tıklayınca 404 çıkıyor.

3. Sık Sorulan Sorular hep ana sayfaya gidiyor..

Başarılar. Kolay gelsin. Sık Kullanılanlara Ekledim. İşime yarayabilir..
@sakarya geri bildirimlerin için teşekkürler proje şu an beta sürümünde hizmet veriyor görselde ki açıklamaları okuduysan eğer görmüş olman gerekiyor. Beta'dan sonra farklı dillerde hizmet verebiliriz. Sıkça sorulan sorular'da yardım merkezine dahil olduğu için şu an yayında değil o bölüm hazırlık aşamasında kategorilerin 404'e atması da son dakika yayına alacakken yeni bir arayüzün ortaya çıkması sonucu oluşan bir durum düzelteyim hemen