Merhaba..

Güzel bir servise benziyor ama ben olsam ingilizce yapardım. TR'de kısır kalabilir..

1. Üye olmadan ve Giriş Yapmadan bir servis almak istedim bana uyarı çıkardı -ki o da sağda üstte çıktı.

Bunun yerine direk üye olma sayfasına giderse güzel olur.

2. Menüden kategorilere tıklayınca 404 çıkıyor.

3. Sık Sorulan Sorular hep ana sayfaya gidiyor..

Başarılar. Kolay gelsin. Sık Kullanılanlara Ekledim. İşime yarayabilir..