Mantık tam olarak bu .
Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gitti gördüm almadan geldim. (4 arkadaş gittik)

Kısaca özetleyeyim ruhsat senin üzerine oluyor fakat 2 ruhsat oluyor biri gürcünün diğeri senin. (Ruhsatım çalındı yada kayıp deyip yeniden çıkarıyor gürcü)
Gürcü aracı gümrükten çıkarıyor. Daha sonra TR de sigorta yaptırıyor gideceğin yere kadar arabayı o kullanıp gidiyor. Eğer detaylı inceleme var ise aracın bağlanıyor araç Gürcistan gümrüğe gidiyor orda mahkeme oluyor araç sana tekrar geçiyor vs.

Almak çok mantıklı gelmedi alavere dala vere olduğundan. Almadan TR ye geri döndük birde araçlar almanyadan gelme çoğu arızalı sıkıntılı araç bu yüzdende ucuz ben S320 alacaktım 30K USD ye