DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üşenmeden hepsini oku üstad

https://forum.donanimhaber.com/m_120126736/tm.htm
hocam o yazıyı ilk yazıldıgı gün okudum. o zamanki kanunlar ile şimdikiler arasında dağlar var vekalet olayı yok mesela en önemlisi

geçen ay gürcüye gittim beyinsizlik ettim batuma uğrayıp bilgi almadım
ama tek bildigim gürcü memurlarından duydum

araç alabilirsin 6 ay kalırsan sorunsuz geçersin
hemen çıkacaksan 2500dolar bayılacaksın noterden bir gürcüye aracımı yurt dışına çıkarabilir vekaleti vereceksin türk kapısına geçecek arabayı alacaksın.

ama bu gürcü arabası satan galericiler kılıfına uydurum 2500 doları arada kaynatıyolarlar onu öğrenmeye çalışıyorum