hocam o yazıyı ilk yazıldıgı gün okudum. o zamanki kanunlar ile şimdikiler arasında dağlar var vekalet olayı yok mesela en önemlisi
geçen ay gürcüye gittim beyinsizlik ettim batuma uğrayıp bilgi almadım
ama tek bildigim gürcü memurlarından duydum
araç alabilirsin 6 ay kalırsan sorunsuz geçersin
hemen çıkacaksan 2500dolar bayılacaksın noterden bir gürcüye aracımı yurt dışına çıkarabilir vekaleti vereceksin türk kapısına geçecek arabayı alacaksın.
ama bu gürcü arabası satan galericiler kılıfına uydurum 2500 doları arada kaynatıyolarlar onu öğrenmeye çalışıyorum