DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabayı sadece almak olarak düşünme bit de satma meselesini düşün o marka araç satılmaz hele ki 800 cc lik bir araç hiç satılmaz 15-16 civarında 2000 model seat ibiza Stella var ona bak birde Renault twingo lara bak gidip anını samimi bilmediğin bit arabaya para yatırma hiç olmadı bit kaç ay daha bekle üzerine biraz daha para ekleyip satmak istediğinde satabilecrgin bir araba al
işte o yüzden görüş almak istiyorum. Piyasadan hiç anlamam. Hangi araç daha çabuk elden çıkar, hangisi çıkmaz pek bilgim yok Twingo güzel araç ama aile aracı olarak da kullanmak istiyorum 5 kapılı bir araç arıyorum o yüzden