Aldım kullandım ve sattım.
Çok büyük sorunları olan her ustanın anlamadığı yedek parça sıkıntısı yaşadığım bir araçtı.Nasıl sattım anlamadım hatta 1k kadar kaznaç bile sağladım.Ama kesinlikle önermem.

Ona vereceğin paraya 3-5 bin daha koy a4 kasa al audi hiç olmazsa ne sürdüğünü bilirsin.(2006-2008 1,6 kasaları )