ONET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 4 yılık bir site var ve domain düşmek üzere ben alacağım

fakat . net adresi boş tamamen düşmesine 1 ay var diyorum ki .net ini alsam sonradan .com düştüğü zaman 301 yönlendirme yapsam 4 yıllık domain olmasının faydasını görürmüyüm yoksa tamamen domainin düşmesini bekleyip .com u mu almalıyım ?
başkasına ait domain düşerse yılı gider, sen aldığında 0 yaşında olur, ne anlamı olur bilemem,

yıla takılma hocam, önemli olan yapacağın kaliteli yayın, 1 yıl sonra bakmışsın nice yıllanmış siteleri atlayıp üste doğru gidiyorsun,