MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz de istemiyoruz ama bankaya selam versek elimize kart tutuşturuyorlar. her başvurun reddedildiğinde puanın da düşüyor diye biliyorum fazla zorlama bence
Harbi mi? Bu kötüymüş işte puanım eksi binlerde falandır o halde