Merhaba Arkadaşlar,
Google adsense yeni tasarıma geçenler var mı ? Geçtiyseniz nasıl buldunuz beğendiniz mi ?
Yoksa beta olarak belirli kullanıcılara mı görünüyor bu tasarım ?
YENİ TASARIM:

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:20:30 -->-> Daha önceki mesaj 14:08:23 --
güncel